torsdag 7 mars 2013

. Så äre nog, eller? .

Hmm.. Börjar få panik.
På alla plan, vågen står still sedan länge, huvudspökerna talar om för mig att 
ja blivit riktigt fet igen.
Jag vet vad ja behöver göra men gör de ändå inte. varför?
Jo för att felet sitter mellan öronen på mig.
Saker och ting stressar mig och jag har hamnat i nån gråzon där ja bara är,
gör saker för att ja vet att ja måste, skjuter iförsig upp så länge ja kan till varningsklockan ringer.
Nae kan inte ha det så här hur det än är,
har skaffat nya skor för just promenader som ska sluta med att ja joggar/springer mina rundor.
Måste få ordning på matvanorna, vilket ja jämt tjatar om.
men har man dålig karaktär så har man :)
det ska man även försöka ändra på.
Nehe om man skulle ta och göra sig iordning o ta en runda där ute i solen.
får bara se om ja måste hämta upp karln, lite beroende på vad bilen får för dom.
hmm jojo här kommer för och efter bild.
Inte egentligen för att visa er utan mest för att tysta mina huvudspöken som skriker
"Du håller på att bli som du va, DIN FETA JÄVEL"

125-127kg

Ca 80kg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar