söndag 3 mars 2013

. Frätande tankar .

En jobbig men kanon helg att lägga bakom sig.
I torsdags så hjälpte vi mor att flytta, vilket känns såå självklart för mig
då hon alltid varit där när vi flyttat och även städar häcken av sig med mig efteråt.
Det finns inget mer naturligt för mig då, såå vi va tre tappra vuxna och två kids som hjälpte
till så gott dom kunde, även Rasmus hittade muskler vi inte trodde fanns ;)
och för min del så var de en torsdag på 22 timmar som blev ihjälslaget med tre
timmars sömn där imellan innan de va dags att kliva upp igen..
Så köra Karaoken både fredag och lördag vilket ändå va härligt att få 
träffa dessa underbara människor som får en att le och tänka på annat
när det känns som att man skulle vilja hoppa i Östersjön eller nåt..

Usch känner att ja skulle behöva ta mig ut till morsan så hon kan sparka lite på mig
så ja får gjort de jag är sen med med 3 dagar.. hmm.
bör vara inne ikväll allra allra senast imorn på morgonen!

Nehe in o kolla om tvättmaskinen gjort sitt, om kroppen vill som jag vill.
För när ja klev upp och kom lagom till badrummet så hugger det krampaktigt till
i magen så fick ta emot mig mot tvättmaskinen för att inte hamna på golvet.
Får se om det kommer tebax eller om de bara va nå engångsgrej.
Hepp tvätten var de ja!
P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar