lördag 3 mars 2012

. Uppdatering .

Tjoho..
De var ett tag sedan man orkade skriva här.
Har tagit mig i kragen idag o vägt mig o mätt höft o midja.
Har en våg som visar vattenmängd,fett o muskler oxå.
Så här såg de ut när jag började med flytkosten innan op.
den 4/10-11 för att vara exakt på datum. :)

Vikt:127,7 Vatten:29,3
Fett:42,9 Muskler:24,9
Midja:134cm och Höft:145cm

Så här ser det ut idag!

Vikt:94,1 Vatten:41,4
Fett:36,1 Muskler:35
Midja:106cm och Höft:121cm

Det både känns och syns på alla sätt och vis.
Har stått still nu ett tag men nu börjat gå ner igen.
Nu är jag även sjuk så kan ha mycket med det att göra
men när jag blir frisk igen så blir det att ta tag i både kost och träning igen.
funkar inte riktigt att inte ha kontroll på kosten och träna samtidigt
blir direkt sjuk, så när den här febern o allt har släppt så blir de att ta sig i kragen. sådeså! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar