lördag 22 oktober 2011

. Helgen .

har inte hänt möe den här helgen inte.
mest tv o äta o åter äta.
men vägde mig idag och snart har jag gått ner 10kg sen start.
nu hoppas jag att de jämnar ut sig så jag går ner ca 1kg 1½kg i veckan
så huden o allt hinner med. får inte ha för bråttom.
Ska ta de lugnt nu den här helgen för nästa vecka blir de att planera
resa osv. måste ta mig ner till polishuset o hämta mitt pass oxå.
imorgon har jag bestämt mig för att gå ut o gå en sväng, åtminstone runt huset
sen om andningen o kroppen hänger med så kanske de blir två varv :)
ta en lugn start då ja fortfarande har rätt så ont. fast har redan minskat på
alvedonen jag fick. förr var de 2 st 3 gånger om dan. har bara tagit 2st
idag. ska ta den andra dosen typ nu. sen klarar jag nog mig tills ja kliver upp
imorn. :) längtar tills den här flytande perioden e över så man kan börja
prova vad man pallar o inte pallar.. äta lite mer normalt iaf :)
så slipper karln ha ångest för att han äter, han kan juh inte förstå att jag oxå "äter" då jag dricker ett glas mjölk eller nå liknande. :)
Ne ner i soffan nu och hålla gubben sällskap. <3
Tack för att du finns här för mig älskling.
och tack mamma för den goda kycklingsoppan du gjorde
till mig. den va kanongod :) <3
Hejs svejs! <3

1 kommentar: