söndag 23 oktober 2011

. En härlig söndag"morgon" .

Hihi o varför det blev "morgon" e för att en annan vaknar inte på morgonen utan halva
dagen har först gått innan en annan slår upp ögonen.
en härlig söndag helt enkelt.. efter operationen så har jag inte
lyckats ligga på vänstersida alls utan rygg o lite högersida funkar.
nu när jag vakna så tänkte ja "ne nu jävlar ska ja vända mig åt vänster,
så jag får hålla om gubben en stund!" o det gick jätte bra o ligga på vänster! :)
Gubben vaknade av att jag la armen om honom så sa han
"Nemen hej! Hur känns det?"
fick svaret att lite ont gör det men självklart värt det!
har saknat de så otroligt mycke att bara slänga armen om gubben o borra in ansiktet i sidan på honom. :D så mys!
Nu har ja suttit o klurat lite på en viktminsknings grej till bloggen.
så här till höger sida kan ni se min framgång o även motgång.
även min start vikt och mitt mål. 70kg är mitt mål till en början iaf då i mina
ögon e de mycke vikt att gå ner. sen om jag går ner mer de e bara ett plus. :)
Nehe planera dagen lite då.. har bestämt mig för att
ta hand om mig själv lite idag då de varit lite slött på den fronten sen hemkomsten. har inte ens sett borsten sen jag kom hem. då bryr man sig jättee massor vah?? :P så dusch o borste idag och så min promenad som
jag bestämt mig för. :)
Hejs svejs! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar