måndag 24 oktober 2011

. Måndag .

Jaao sitter här med min yoghurt igen.
kunde inte låta bli o väga mig idag igen o nästan 1kg till sen igår.
vill gärna att den stannar upp lite nu så kroppen hinner med på vad
som händer. måste börja äta lite mer oxå känner jag.
äter tokför lite märkte ja igår då jag helt plötsligt blev
snurrig i skallen o såg blinkande mönster o grejjer.
de va otäckt. så idag går min dag ut på att inte utsätta mig för de igen.
så äta äta tills kroppen o skallen blir nöjd. :P
happ får vi se om kusinen hör av sig idag. hon skulle kolla med sitt jobb
ang att dra till Finland ett par dar. då vi ska bära våran farfar/morfar till sin
absolut sista vila.. R.I.P Farfar. Saknar oerhört mycke.
sen är det väl bara o boka resa o betala skiten så man vet att man kommer över.
usch inget jag ser framemot så här tätt inpå operationen o så. tur att jag hinner
övergå till purekost innan de e dags o åka.. inte kul o hålla på med soppa o grejjer där. då kan man alltid stödja sig mot barnmatsburkar :)
Neh sitta o facebooknörda en stund o så försöka få igång stora datorn
så en annan kan poppa musik som fan då karln inte e hemma.. :P
Hejs svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar