torsdag 22 maj 2014

. !!!! .

Din lilla FITTA!
Du har tryckt ner mig under en alldeles för lång tid nu
och jag har haft överseende med allt.
Du har haft ditt jobbiga o lät de gå utöver mig i hopp om att
du en dag skulle se att jag inte är som alla andra.
Mig håller du i strypkoppel ditt lilla as medans du själv springer runt 
o pinkar revir.. Oj oj en dag smäller det och då är jag inte snäll längre.
Tycker att detta är en rätt så häftig dag egentligen.
Hittade en låt som ja fastnade ganska illa i (som alltid dock)
Nu på kvällen fick även texten en innebörd för mig.

"Come with me now
I'm gonna take you down
Come with me now
I'm gonna show you how"

Nu längtar ja tills klockan är 5 så jag får åka till jobbet
för allt istället för att va i närheten av dig din lilla ......!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar