onsdag 18 april 2012

. Sömnlös natt med frätande tankar .

Som namnet på inlägget.
verkligen en sömnlös natt med frätande tankar.
Så fort jag lägger mig i lugn och ro så slår tankarna till,
får inte en stunds tystnad i huvudet just ikväll/natt.
så för att slippa "höra" dom så satte ja mig här vid dumburken
och poppar musik i mina hörlurar för att inte väcka resten av folket..
Saknaden efter en viss person är extra stark, tankar kring
hur man kan bete sig så mot någon annan som ska stå en nära!
vem kan man lita på? finns de nån som helst garanti även om man är familj/släkt?
Nu rabblar ja bara rakt ut alla tankar och ingenting har egentligen
något sammanhang med något alls.
Nu längtar jag tills det här är över så att jag kan börja
se framåt igen.
ska även lyssna på den människan som talade sanning för mig hela tiden
men är man blind så är man, jag tog den hårda vägen den här gången
och svider gör de, de lovar ja..

Vart fan finns du när jag behöver dig??
Hade du varit här så hade jag inte behövt genomgå just detta!
FAAN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar