onsdag 27 februari 2013

. Vafan hände? .

Vafan vare som hände? :P
Morsan ville strukturera upp en plan för fredagen och
jag sa att vi väntar till imorgon (som idag) tills vi fått veta mer.
och va rätt ja hade :D Allt tog en tvärvändning och de blir klart tidigare än tänkt.
fyfan va nice..
Allt verkar ta en vändning, får se vart man står om ett år eller så..
men jag har stålsatt mig för det som kommas skall..
Det var som ja skrev för ett tag sedan att ingenting är som de en gång varit
och kanske är de bra det. Folk kommer och går ifrån en
men de skapar ju iaf variation ;) typiskt nog så verkar
de bara vara nötter allihop som kommer och därför
får mer än gärna gå också..
Ingenting spelar någon roll längre har iaf jag kommit fram till.
En dag i taget och ta allt som sägs med en nypa salt.

Nae dags att börja bygga på min o gubbens dröm.
för bort härifrån ska vi, så är de bara.
finns inga alternativ om den saken iaf :)
sen vart vi hamnar de återstår att se.
Vi har ett sikte åt ett gemensamt håll
bara att rikta åt rätt håll och börja paddla.

Nehe kolla om ja hittar de nödvändiga för idag.
Spännande dag framöver :D
P&K hela dan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar