tisdag 19 mars 2013

. Drömde om dig idag .

Uhff! Nu kommer de en sån där bamsevåg av enbart saknad.
Vaknade helt kallsvettig i sängen när ja drömde om dig, du var så verklig
jag kände din doft, såg dina härliga knappögon..
Du slängde dig i min famn när ja kom in i rummet och jag bara satt där
och kramade om dig som om de vore för sista gången..
Du kunde inte förstå varför jag va ledsen,
jag bara grät och grät kunde inte få nå hejd på de och
som du alltid gjort så slickade du bort alla tårar och bara var där..
När tårarna hade slutat rinna och jag hade börjat sansa mig för att få en 
härlig tid med dig då ja aldrig kunde veta om de var den sista gången eller ej så
vaknar ja kallsvettig, ensam med tårarna rinnandes nedför mina kinder, örngottet va genomblöt.

Oavsett slutet på dessa drömmar så hoppas jag att du kommer tillbaka till mina drömmar,
för där är du verklig för mig.. Jag saknar dig så otroligt mycket!
Jag älskar dig min lilla bus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar