tisdag 11 december 2012

. Brrr .

20 grader inne och en annan fryser som en tok.. undras om man mår riktigt bra? hmm
ändå kan man inte få en liiiten brejk på allt skit som rör sig runt en, nae helst ska man leva 3 liv samtidigt..
samtidigt så väntar man på besked om man ska behöva ta upp stridsyxan igen eller kan man låta den ligga..
börjar bli bra jävla less på de här.
Jag vet att det är dumt att lägga det ansvaret på någon annan och egentligen så är de ju upp till var och en
men ibland behöver ja ha den där sparken i baken. Om ett år så ska inte de se ut så här för mig längre,
jag ska kunna säga ifrån när de inte känns rätt, ja ska ha växt som individ och blivit betydligt säkrare på mig själv, nu är ja bara en rädd liten hare som åtar mig saker som ja egentligen inte kan handskas med.
eller tror mig iaf inte kunna, ja gör de säkert skitbra men de känns inte bekvämt för mig. därför ska de här
vara ett avslutat kapitel om ett år
Om inte ännu tidigare, för blir de ingen ordning så kommer jag att gå ihjäl mig på de här och då måste jag säga ifrån redan innan.. hade en fundering om de redan i årsskiftet men har en känsla av att de bara är fegt.
jaoo får se hur de här slutar, nae ut i köket o avreagera sig på vitkålen. det är nog bäst!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar