lördag 25 augusti 2012

. Jojjo .

Behöver skriva av mig igen tror ja.
tyvärr så har den här bloggen blivit lite så när ja känner
att jag behöver skriva så gör ja det här. :S
Min lägsta vikt e nu 82,2kg.
Det som jag befarat så länge har nu kommit..
Man kan väl säga att jag är en människa i för stor kostym eller nåt.
Stod framför spegeln idag och som vanligt så trivs ja inte med det jag ser.
dom gångerna ja trivs e väl när ja e påklädd men mindre klädsel eller naken då tuppar ja av.
Men sån tur som ja har när ja väl står där framför spegeln o drar i lösskinnet o mår skit rent ut sagt så kommer min underbara karl o bekräftar att han älskar mig precis som jag är, häng eller inte lixom.. Och jag är tacksam att han gör det, tyvärr så får de ju inte min syn på mig själv att bli bättre. Uuuääk.. äh de blir bra nån gång, jag är ändå glad att ja tar mig upp för längre trappor utan att flåsa som ett svin när ja väl e uppe och jag är glad för alla saker ja kan o vågar göra idag som jag inte hade gjort för ett år sedan.. 
Nehe göra sig iordning och dra iväg med Karaoken.
på den fronten har ja växt en hel del även om luftkapaciteten e sämre nu än då men de tränar man ju upp igen :)
Sup o svälj trevlig helg på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar