måndag 11 februari 2013

. Som stormen river öppet hav .

Peuuuhhh, fick bukt på de onda i armen som var på väg
tillbaka.. men insåg ganska snabbt att ja sover jävligt konstigt,
Så då var de bara att byta bort min mjuka kudde och två nätter med min hårda kudde
så är värken borta. :)
Gårdagen kom som ett slag i ansiktet som jag inte räknat med alls.
yngsta "sonen" kommer storgråtandes in i sovrummet och får verkligen inte ur sig
vad det är, Då har han suttit i stora rummet och tittat på den lilla urnan efter våran bus.
insåg att han betydde mer för kidsen än va ja anat.. tänker tillbaka på tiden och inser
även att Teddy har varit i deras liv sedan han var valp och barnen var små.
klart att de blir ett tomrum även för dom..

Hur som helst, enligt den kinesiska horoskopen
började mitt år (ormens år) igår.
Så varför inte försöka göra de bästa av den, who knows, de kanske händer nå bra för ovanlighetens skull???
Har även planerat att ta upp min träning på allvar igen, en av alla gångerna :P
så sitter o laddar med mina tabletter som ja också strular med, vatten och nån macka.
sen ska ja igenom badkaret en snabbis och så packa träningsväskan..

Hepp som jag och en vän kom fram till, de räcker inte med att
betala för träningskortet o vips så blir man smal o snygg ;)
man måste ju göööra någe åt saken också :P
tyvärr så kan jag inte göra någe åt den snygga sidan men smalare kan ja bli.
Snyggheten får sminket hjälpa mig med, annars är de papperspåse över huvudet
som gäller :P
Puss och kram ses på stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar