tisdag 26 februari 2013

. Folk suger .

Uääk för folk.
Folk i allmänhet suger get!!
Otacksamma jävla rövhål som snackar skit och suger åt 
Sig som en svamp av skitsnack.. 
Idagens läge så gäller de inte att vara snäll och ordet vän
finns inte.
Man ska vara elak, slå när man inte når fram med sitt budskap.
först DÅ blir du omtyckt.. annars kan man lika gärna hoppa i sjön..
Vän är inte längre en sådan som dyker upp när den vet om att du har de svårt..
Enligt mig så är de just så. Märker ja att någon av mina vänner mår dåligt 
Så är jag där i de mån ja kan. Oavsett hur ja sj mår.
Fast de felet ligger nog bara hos mig att låta alla andra gå före mig sj..
Men så har de alltid varit så de e inge konstigt egentligen..

Nae ja har kommit fram till att ja klarar mig alldeles bäst själv, 
är inte längre rädd för att välja bort folk från mitt liv..
Så länge min knopp sitter där den ska så kör ja tills de ryker ;)

Nae ligga o spela en stund till o så sova.
Imorn blir de att dra till morsan o röja mer inför flytten :)
Puss & Kram ses på stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar