tisdag 7 februari 2012

. Jobbig natt .

Vafan skulle de va just den här natten ja har svårt att somna för?? :/
heeelt fel natt o börja fundera, har lite annat o göra imorn
istället för att sova.. o det ska jag även om jag så har ögonen i kors.
Nu sitter ja här som ett tänt ljus o lyssnar på
"Neljänsuora - Isä" och håller mina spöken sällskap..
Mycket är så overkligt för en annan ännu..
folk som alltid funnits där, finns inte där längre.
det kommer nya som kommer att betyda så
mycket för en. livet förändras från dag till
dag, kan inte säga att jag inte va beredd på det, det va ja eller är jag.
och ja är förväntansfull för vad som kommas skall, blir en nystart
på mitt liv.. Ne usch för dessa tankar den här natten..
facebooknörda en stund så får ja se om ja ens hittar till
sängen inatt eller om jag letar fram alla papper sen
o så drar till mor när hon e klar med sitt.. <3
Hejs svejs! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar