måndag 23 januari 2012

. Står still .

Damn så patetisk ja känner mig idag :P
sitter o läser igenom många olika bloggar som just gjort
en gastric bypass. just om när vågen stannade osv..
ja har mer eller mindre panik över att vågen stannat redan.
Även om ja läst att den stannar efter ett tag o börjar gå ner mindre.
o ändå dessa tankar. Dumt dumt. de kommer, behöver inte stressa egentligen.
bara jag som har bråttom, vilket egentligen e dumt att ha. gå ner sakta = att huden kanske hinner med lite mera.
Ah föresten någe positivt också.. nu sist när mor va här, vilket inte va så länge sedan så. men ja testade ett par byxor som hon gjorde till mig för ett visst
antal år sedan o vet ni vad? :D
Jag fick på mig dom, utan att lägga mig ner för att dra igen dragkedjan. Yeeey *segerdans*
Hepp om man skulle ta o väcka gubben kanske.. besikta bilen idag :)
o en massa tandläkarbesök med kidsen.. Hejs svejs! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar