fredag 14 oktober 2011

. 2 hela dagar kvar då .

Hela lördag o söndag kvar.
sen är de dags. o ja jag e SKITNERVÖS!
gårdagen va kanon. fick alla mina
godmans uppdrag avklarade.
var till bror o ankan då oxå.. :)
min gamla lärare kom o hämtade deras gamla tvättmaskin. :D
som ankan påstod att ja aldrig skulle få väck. ;) den duh.
har lyckats få lite av kläderna tingade som jag fick
med mig från ankan oxå.. halv 4 ska jag träffa två köpare :)
kl 4 ska jag träffa grabben, måste hitta på någe som tar
tid så att jag kan stryka nästa veckas träff oxå så jag får
återhämta mig i min takt! så efter våran
träff så ska ja åka o lämna lite glas o pengar till Ankan! :)
sen får vi se om skogsmullen kommer in idag o håller oss
sällskap ikväll o så tittar vi självklart på idol! :)
Nehe få dom här sista samtalen avklarade.
ett avklarat, ett samtal ringt men dom skulle ringa upp
o det tredje kvar.
Måste se till att träffa mamma oxå innan söndag kväll.
hon sa att hon skulle fixa de där medlet som jag behöver
tvätta mig i inför operationen! :)
snäll mamma jag har :D <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar